Les dones d’EFCI treballen l’autoestima per descobrir els seus talents

Divendres, 12 d’Abril del 2012 va tenir lloc la segona sessió de l’Escola de Facilitadors per la creativitat i la innovació (EFCI).

EFCI

El curs, dedicat a fomentar les competències d’emprenedoria de les seves alumnes, dones veïnes de la vila de Salt, està en la seva fase inicial.

Aquesta primera part del curs està dedicada a potenciar el jo creatiu des de la base d’una autoestima adequada. En aquest segon taller, les participants aprenen a localitzar quins son els seus talents i a treure’n partit.

Concretament, la formadora responsable del grup en les properes sessions, Lilian Canté, els explicava que per aconseguir-ho calia tenir en compte la posada en marxa de la intel·ligència emocional, bàsica per gestionar una bona qualitat de vida basada en el coneixement, el control i la motivació d’un mateix.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Apoderament emocional i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà.