EFCI AMB LA POBRESA ZERO

0961a49b681b47b933b3b05cd2501246

Fundació Utopia, ànima del nostre projecte de Dones Emprenedores, és una de les entitats adherides a la campanya estatal Pobresa zero. Des d’aquí fem extensiva i convidem a participar als actes que hi ha previstos per a aquesta causa i que recolzem. EFCI dones Emprenedores, dona tot el seu suport a aquesta iniciativa que des d’aquí us fem arribar:

El proper 17 d’octubre, se celebra el Dia Internacional per a l’Eradicació de la Pobresa. Enguany i com ja s’ha fet anteriorment, un grup d’entitats d’acció social, pau, drets humans i desenvolupament ens unim per fer una acció conjunta en el marc de la campanya Pobresa Zero.

Aquesta vegada l’acció porta per lema “La pobresa és evitable. Contra les desigualtats: justícia social” i es concreta en:

Acció ciutadana

A Girona, a la plaça Miquel Santaló (davant Hotel Carlemany) es convocarà als mitjans de comunicació a les 19h per fer una acció per denunciar públicament la situació de pobresa de les persones arreu i una crida a la ciutadania i als diferents agents socials i polítics per implicar-se en aquesta fita comú.

Ho farem mitjançant els “Cercles de Silenci” als quals us convidem a unir-vos vestits amb una samarreta blanca i a la que darrera l’esquena hi enganxeu la denúncia sobre la pobresa que vulgueu fer visible aquell dia.

En aquest acte, es farà lectura de un manifest unitari.

Per a adhesions al manifest contacta a pobresazerocat@gmail.com.

Més info:Facebook: Pobresazerocat

Aquesta entrada s'ha publicat dins de EFCI i el seu entorn i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà.