EFCI DONES EMPRENEDORES GUANYADORA DELS PREMIS NAYRA 2013

preminayra2

El Consell Comarcal de l´Alt Empordà i l´Observatori de les Dones Immigrades ha lliurat aquest dimecres el III Premi Nayra 2013, un guardó que es convoca cada dos anys per premiar i reconèixer projectes que fomenten la igualtat d´oportunitats de les dones nouvingudes.

En aquesta edició el premi  s´ha lliurat al projecte EFCI Dones Emprenedores, presentat per la fundació Plataforma Educativa.

Aquest premi reconeix l´acció de les entitats i institucions que porten a terme accions en aquest àmbit i promou compartir coneixement sobre experiències i projectes que tenen com a finalitat la igualtat d´oportunitats de les dones d´origen immigrant.

Han pogut presentar projectes tots els col·lectius de ciutadania organitzada, entitats i administracions locals d´àmbit nacional, estatal i internacional que hagin dut a terme projectes d´intervenció per a dones d´origen immigrant.

El projecte, que l´ EFCI ha traslladat dels països sud-americans a terres gironines, consisteix en assessorar i promoure l´emprenedoria entre dones saltenques amb l´objectiu de millorar la seva situació socioeconòmica i laboral des d´una perspectiva transversal que té els seus ciments en l’apoderament emocional i relacional de les seves participants.

Ens felicitem! 😀

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Projectes de vida i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà.