EFCI Dones Emprenedores a la jornada de participació de les persones usuàries de Plataforma Educativa

Una representant de cada grup d’EFCI Dones Emprenedores ha participat en el procés d’integració de les propostes de millora del pla d’acció del grup Plataforma Educativa

Aquest 2016, el grup d’organitzacions Plataforma Educativa ha volgut donar veu a totes les persones per tal que puguin participar en la millora dels seus centres i serveis Webmin. Així totes les persones hi ha pogut dir la seva i fer propostes partint de dues preguntes generadores que ha fet l’organització: ‘Com podem fer un món millor?’ i ‘Què necessites per millorar la teva vida 광명 납작 체 다운로드?
Durant aquest any, totes les persones usuàries han pogut treballar de manera individual i col•lectiva aquestes qüestions i els representants han participat en la jornada de participació, celebrada el passat 22 de novembre a Barcelona, on es van posar en comú totes les propostes i se li van fer entrega al director General de Plataforma Educativa Download Geometry Dash.
Donar resposta de manera individual va ser un dels exercicis que han fet les dones representants: la Mònica d’EFCI Salt i la Cinta d’EFCI BCN, les quals, a més van poder participar activament en la jornada compartint, debatent i fent l’exercici de crear frases comunes on estiguessin representades les propostes 방탄소년단 mp3 다운로드.
Tots els participants han tingut el sentiment de sentir-se escoltats i valorats, s’han tingut en compte les seves propostes i gràcies a les nostres representants hem pogut conèixer altres realitats i compartir els nostres avanços com a grup coco dubbed.
“Cinta: Per a mi va ser una trobada curiosa i enriquidora perquè em vaig relacionar amb col•lectius totalment desconeguts pera mi… “ ps4 시스템 소프트웨어 다운로드.

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.